Πολλές γυναίκες προτιμούν τα κατοικίδια ζώα ως παιδιά από την βιολογική
μητρότητα. Ως επακόλουθο, η βιομηχανία των pets κάνει τζίρο πάνω από 10
δις. δολάρια και οι Ιάπωνες οδεύουν προς την εξαφάνιση εξαιτίας της
υπογεννητικότητας.
Η ηλικία του πληθυσμού ανεβαίνει κατακόρυφα -υπάρχουν μόνο 16,6
εκατομμύρια παιδιά κάτω των 15 ετών- καθώς το ποσοστό των γεννήσεων έχει
μειωθεί δραματικά, ενώ παράλληλα χαϊδεμένα σκυλάκια-μινιατούρες
απολαμβάνουν διακοπές σε θέρετρα, μαθήματα γιόγκα, συνολάκια πασαρέλας
και ...
γκουρμέ λιχουδιές σε ειδικά εστιατόρια για σκύλους, όπου καθισμένα σε τραπέζι τρώνε οργανικά γεύματα. Τα SPA για τετράποδα είναι σαν ρέπλικες SPA για ανθρώπους, μόνο σε μικρότερη κλίμακα. Μασάζ με λάδια, αρωματοθεραπεία, μαθήματα κολύμβησης, μανικιούρ-πεντικιούρ -ή μάλλον μόνο πεντικιούρ-, καθαρισμός (πως;) και μάσκες είναι τα απαραίτητα για μεγάλο αριθμό μόνιμων πελατών που αφήνουν μέχρι και 5.000 δολάρια το χρόνο. Οίκοι όπως οι Chanel, Dior, Hermès και Gucci, προσφέρουν σε καθόλου ευκαταφρόνητα ποσά ρουχαλάκια σκύλων. Ένα πουλόβερ για κανισάκι μπορεί να κοστίζει ακόμα και 250 δολάρια. Σε πολλά μέρη του Τόκιο βρίσκει κανείς μεγαλύτερη ποικιλία ρούχων και αξεσουάρ για σκυλιά παρά για παιδιά. Πολλά ζευγάρια αποφασίζουν να μην αποκτήσουν απογόνους εξαιτίας της μεγάλης φορολογίας και των μισθών που παραμένουν σταθεροί εδώ και χρόνια. Έτσι παίρνουν έναν σκύλο ως υποκατάστατο. Στην Ιαπωνική κοινωνία είναι δύσκολο για τη γυναίκα να κρατήσει τη δουλειά της ενώ έχει παιδί, οπότε αρκετές επιλέγουν να μην τεκνοποιήσουν για να συνεχίσουν να εργάζονται. Το ποσοστό γονιμότητας βρίσκεται στα 1,39 παιδιά ανά γυναίκα, δηλαδή αρκετά κάτω από τον αριθμό που απαιτείται για να κρατήσει η Ιαπωνία τον πληθυσμό της σταθερό. Στην πραγματικότητα, υπάρχει και μια αυτοεπιβαλλόμενη πολιτική: ένα παιδί ανά οικογένεια. Εάν συνεχιστούν οι σημερινές τάσεις, ο πληθυσμός της από 128 εκατομμύρια θα πέσει στα 43 εκατ. ευρώ μέσα στον επόμενο αιώνα. Έρευνα του Dr Kunio Kitamara, διευθυντή του Κέντρου Οικογενειακού Προγραμματισμού της Ιαπωνίας, δείχνει πως άλλος ένας λόγος που ο νέος πληθυσμός μειώνεται, είναι πως τα ζευγάρια κάνουν όλο και λιγότερο σεξ. Η έρευνα δείχνει πως σχεδόν τα μισά παντρεμένα ζευγάρια κάνουν σεξ λιγότερο από μία φορά το μήνα ενώ στους νέους «δεν αρέσει η σεξουαλική επαφή» (!) Η οικονομική στασιμότητα έχει χτυπήσει ιδιαίτερα σκληρά τους νέους άνδρες. Περισσότερα από 10 εκατομμύρια άτομα ηλικίας μεταξύ 20 και 34 εξακολουθούν να ζουν με τους γονείς τους. Δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά να παντρευτούν και να δημιουργήσουν οικογένεια, αλλά το παράδοξο της υπόθεσης είναι πως για την περίεργη πολυτέλεια του να έχουν τα τετράποδα «παιδιά» τους σαν βασιλιάδες, δεν λογαριάζουν τα έξοδα. Κάποιοι το δικαιολογούν με το επιχείρημα πως ο σκύλος είναι γυναικοπαγίδα. Θεωρούν πως ένας καλοντυμένος σκύλος, με cool γυαλιά ηλίου και παπούτσια θα έλξει γυναίκες προς το μέρος τους. Και παρόλο που η κυβέρνηση προσπαθεί να ενθαρρύνει τα νεαρά ζευγάρια να αποκτήσουν μωρά, πολλά από τα κίνητρα, όπως το επίδομα τέκνου, κρίνονται από τους πολίτες ως ασυνεπή, εξαιτίας των συχνών πολιτικών αλλαγών.
γκουρμέ λιχουδιές σε ειδικά εστιατόρια για σκύλους, όπου καθισμένα σε τραπέζι τρώνε οργανικά γεύματα. Τα SPA για τετράποδα είναι σαν ρέπλικες SPA για ανθρώπους, μόνο σε μικρότερη κλίμακα. Μασάζ με λάδια, αρωματοθεραπεία, μαθήματα κολύμβησης, μανικιούρ-πεντικιούρ -ή μάλλον μόνο πεντικιούρ-, καθαρισμός (πως;) και μάσκες είναι τα απαραίτητα για μεγάλο αριθμό μόνιμων πελατών που αφήνουν μέχρι και 5.000 δολάρια το χρόνο. Οίκοι όπως οι Chanel, Dior, Hermès και Gucci, προσφέρουν σε καθόλου ευκαταφρόνητα ποσά ρουχαλάκια σκύλων. Ένα πουλόβερ για κανισάκι μπορεί να κοστίζει ακόμα και 250 δολάρια. Σε πολλά μέρη του Τόκιο βρίσκει κανείς μεγαλύτερη ποικιλία ρούχων και αξεσουάρ για σκυλιά παρά για παιδιά. Πολλά ζευγάρια αποφασίζουν να μην αποκτήσουν απογόνους εξαιτίας της μεγάλης φορολογίας και των μισθών που παραμένουν σταθεροί εδώ και χρόνια. Έτσι παίρνουν έναν σκύλο ως υποκατάστατο. Στην Ιαπωνική κοινωνία είναι δύσκολο για τη γυναίκα να κρατήσει τη δουλειά της ενώ έχει παιδί, οπότε αρκετές επιλέγουν να μην τεκνοποιήσουν για να συνεχίσουν να εργάζονται. Το ποσοστό γονιμότητας βρίσκεται στα 1,39 παιδιά ανά γυναίκα, δηλαδή αρκετά κάτω από τον αριθμό που απαιτείται για να κρατήσει η Ιαπωνία τον πληθυσμό της σταθερό. Στην πραγματικότητα, υπάρχει και μια αυτοεπιβαλλόμενη πολιτική: ένα παιδί ανά οικογένεια. Εάν συνεχιστούν οι σημερινές τάσεις, ο πληθυσμός της από 128 εκατομμύρια θα πέσει στα 43 εκατ. ευρώ μέσα στον επόμενο αιώνα. Έρευνα του Dr Kunio Kitamara, διευθυντή του Κέντρου Οικογενειακού Προγραμματισμού της Ιαπωνίας, δείχνει πως άλλος ένας λόγος που ο νέος πληθυσμός μειώνεται, είναι πως τα ζευγάρια κάνουν όλο και λιγότερο σεξ. Η έρευνα δείχνει πως σχεδόν τα μισά παντρεμένα ζευγάρια κάνουν σεξ λιγότερο από μία φορά το μήνα ενώ στους νέους «δεν αρέσει η σεξουαλική επαφή» (!) Η οικονομική στασιμότητα έχει χτυπήσει ιδιαίτερα σκληρά τους νέους άνδρες. Περισσότερα από 10 εκατομμύρια άτομα ηλικίας μεταξύ 20 και 34 εξακολουθούν να ζουν με τους γονείς τους. Δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά να παντρευτούν και να δημιουργήσουν οικογένεια, αλλά το παράδοξο της υπόθεσης είναι πως για την περίεργη πολυτέλεια του να έχουν τα τετράποδα «παιδιά» τους σαν βασιλιάδες, δεν λογαριάζουν τα έξοδα. Κάποιοι το δικαιολογούν με το επιχείρημα πως ο σκύλος είναι γυναικοπαγίδα. Θεωρούν πως ένας καλοντυμένος σκύλος, με cool γυαλιά ηλίου και παπούτσια θα έλξει γυναίκες προς το μέρος τους. Και παρόλο που η κυβέρνηση προσπαθεί να ενθαρρύνει τα νεαρά ζευγάρια να αποκτήσουν μωρά, πολλά από τα κίνητρα, όπως το επίδομα τέκνου, κρίνονται από τους πολίτες ως ασυνεπή, εξαιτίας των συχνών πολιτικών αλλαγών.
Σκυλίσια ζωή
σου λένε μετά...