Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2015

Αγαπημένοι μαμά και μπαμπά, σήμερα πέθανα.




Αγαπημένοι μαμά και μπαμπά, σήμερα πέθανα.

Αγαπημένοι μαμά και μπαμπά,

σήμερα πέθανα.
Με βαρεθήκατε και με πήγατε στο καταφύγιο. Ήταν πλήρες και στάθηκα άτυχος. Τώρα βρίσκομαι σε μια πλαστική, μαύρη σακούλα σε μια χωματερή. Κάποιο άλλο κουτάβι θα πάρει το σχεδόν αχρησιμοποίητο οδηγό που αφήσατε. Το κολάρο μου ήταν βρώμικο και πολύ μικρό αλλά η κυρία μου το έβγαλε, πριν με στείλει στη Γέφυρα του Ουράνιου Τόξου.

Θα βρισκόμουν ακόμη στο σπίτι, αν δεν είχα φάει το παπούτσι σας; Δεν ήξερα τι ήταν, αλλά ήταν δερμάτινο και βρισκόταν στο πάτωμα. Απλά έπαιζα. Ξεχάσατε να αγοράσετε παιχνίδια για κουτάβια.

Θα βρισκόμουν ακόμη στο σπίτι αν είχα εκπαιδευτεί για την τουαλέτα μου; Τρίβοντας μου τη μουσούδα σε ό,τι έκανα, με έκανε μόνο να ντρέπομαι, που χρειαζόταν να κάνω την ανάγκη μου. Υπάρχουν βιβλία ...
και εκπαιδευτές που θα σας είχαν δείξει πως να με μάθετε να πηγαίνω στην πόρτα.

Θα βρισκόμουν ακόμη στο σπίτι αν δεν είχα φέρει ψύλλους στο σπίτι; Χωρίς αντιπαρασιτικά φάρμακα, δεν μπόρεσα να τους βγάλω από πάνω μου, όταν με αφήσατε στην αυλή για μέρες.

Θα βρισκόμουν ακόμη στο σπίτι αν δε γαύγιζα; Προσπαθούσα μονάχα να σας πω "φοβάμαι, νιώθω μόνος, εδώ είμαι, εδώ είμαι! Θέλω να γίνω ο καλύτερός σας φίλος!"

Θα βρισκόμουν ακόμη σπίτι αν σας είχα κάνει ευτυχισμένους; Το ξύλο δε μου έμαθε τον τρόπο.

Θα βρισκόμουν ακόμη στο σπίτι αν είχατε αφιερώσει χρόνο να με φροντίσετε και να μου μάθετε τρόπους; Δε μου δώσατε σημασία μετά την πρώτη εβδομάδα, αλλά πέρασα όλο μου το χρόνο περιμένοντάς σας, να με αγαπήσετε.

Σήμερα πέθανα.

Με αγάπη,
το κουτάβι σας.

Η σελίδα μας ευχαριστεί την αναγνώστρια της Στέλλα για την μετάφραση
Πηγή : https://web.facebook.com/photo.php?fbid=806017816108424&set=a.109340399109506.4903.100001006401082&type=3&theater